Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ajschylos | użytkownik

imię i nazwiskoJonasz Ulatowski adresWadowice zarejestrowany12.06.2007 @20:31:06 ostatnio na stronie09.01.2011 @17:29:32

"żyję, żyję, żyję... i już sie miałem rzucić życiu na szyję, kiedy patrzę i już nie żyję"


"myślę sobie, że cudownie jest mieć nie równo pod sufitem, to normalna jest rzecz..."

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5141681
digarty8 komentarze1153 posty na forum26

komputer / sprzęt
Mikrofalówka, toster dobrej jakości

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-roreth    16.01.2008 @22:54:20
nie no jak na 2 h to wypas
~Nesfii    16.01.2008 @17:30:22
dzieki
~kirkorinc    16.01.2008 @11:12:29
:D
~Sk00tie    16.01.2008 @11:09:51
hahahaha to było świetne.

Dziękuję serdecznie przyjacielu
_______
tak myślałem...
~XwihteXangelX    15.01.2008 @23:33:34
no moze O.o
_______
~Nessea    15.01.2008 @22:47:19
smerfne, hmmm?
~XwihteXangelX    15.01.2008 @22:26:23
sensu to jakos nie moge znalesc czytajac twoja wypowiedz O.o
_______
~XwihteXangelX    15.01.2008 @22:15:46
to po co dodales ta prece? i po co tak zrzynales cala ta babke?? XD dla mnie to niepojęte
_______
~cetuja    14.01.2008 @23:05:04
jejku no to sie zdziwiłam ze niezle ;] ja juz tam widze same błedy ;d a tobie zazdroszcz wprawy persepktywa idealna
~sandruha    13.01.2008 @22:40:03
dziękowa za ocenke. Masz swój styl. pozdrawiam
!jargach    12.01.2008 @21:13:46
~sugarwater    07.01.2008 @08:37:11
masz pozdro od śródstopia.
~pancia001    31.12.2007 @20:19:44
świętujesz juz
~pancia001    31.12.2007 @19:14:43
Szczesliwego Nowego Roku
~naren    30.12.2007 @14:28:49
dziekuję
_______
-Wiem jak ułożyć rysy twarzy
by smutku nikt nie zauważył-

~pancia001    30.12.2007 @14:08:45
ciesze sie
~pancia001    29.12.2007 @18:51:21
mi miło że mnie odwiedziłeś
~pancia001    29.12.2007 @15:42:06
dziekuje uprzejmie
Jonasz ładne imie
~olciak    28.12.2007 @22:06:34
dZIEKUJE BARDZO POZDRAWIAM!!!
_______
"...bo w życiu piękne są tylko chwile ..."
~sugarwater    28.12.2007 @21:34:05
mniej meningokoków!!

pees. miałam do Ci napisać smsa. Filip mnie prosił.
~sugarwater    28.12.2007 @18:04:20
człowieQ! to kto ma wiedzieć?:D
ale dziś jest dzień całusa, więc możesz się zastanowić:D
~sugarwater    28.12.2007 @10:04:53
łobuz to łagodne określenie.
to jak byś chciał?
~sugarwater    27.12.2007 @13:48:11
oo Ty łobuzie!
;d
~sugarwater    27.12.2007 @12:30:13
że niby co..?
~Alutka0304    26.12.2007 @21:27:48
też dziękuję ale nie wiem czy zasłużyłam.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt