Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ajschylos | użytkownik

imię i nazwiskoJonasz Ulatowski adresWadowice zarejestrowany12.06.2007 @20:31:06 ostatnio na stronie09.01.2011 @17:29:32

"żyję, żyję, żyję... i już sie miałem rzucić życiu na szyję, kiedy patrzę i już nie żyję"


"myślę sobie, że cudownie jest mieć nie równo pod sufitem, to normalna jest rzecz..."

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5141681
digarty8 komentarze1153 posty na forum26

komputer / sprzęt
Mikrofalówka, toster dobrej jakości

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nnia    25.07.2008 @22:41:43
miło mi to słyszeć
_______
"Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich."
~Madeleine93    25.07.2008 @22:30:13
Wielkie dziękuję ! Jak ja się ciesze że mój wysiłek się opłacał ^^
~tomzuk    25.07.2008 @22:13:24
po 3kroc dziekuje za odwiedziny i mile oceny :D
_______
rano, wieczór, we dnie, w nocy
yerba zawsze do pomocy
~tomzuk    25.07.2008 @22:12:13
dziekuje i pozdrawiam
_______
rano, wieczór, we dnie, w nocy
yerba zawsze do pomocy
~ferreg    25.07.2008 @22:00:34
Dziękować
_______
Kolor to fanaberia...
~locker    25.07.2008 @22:00:23
dzięki
ja naszczęście mam żadko ten stan-wiesz nadciśnienie nie wolno mi się messerszmitować
~aska85    25.07.2008 @19:43:50
dzięki.
^xulm    24.07.2008 @23:33:06
ciał
~Karoola15    24.07.2008 @15:09:40
:D
_______
"Jestem roztańczonym pyłem tego świata"
~VineSaw    24.07.2008 @13:19:47
dziękuję za ocenę, ledwo dodałam obrazek ^^
~GoniacSlonce    23.07.2008 @22:32:47
dziękuję
~Mychalek    23.07.2008 @22:23:23
co Wy z tym strachem? miał być wesoły :D
~jokersky    23.07.2008 @21:06:32
dzieki, i pozdrawiam


ps. niezła galeria
~Yoshimitsu    23.07.2008 @20:41:15
Dzięki za tak wysoką opinię
Pozdro
~designa    23.07.2008 @16:06:01
dziekuje popieram kreska jest rewelacyjna :D
nie mozna oczu oderwac
pozdrawiam :D
~Trine    23.07.2008 @13:38:03
dzieki ps. swietna masz kreske
~veille    23.07.2008 @13:30:48
merci
~W105N4    23.07.2008 @07:50:23
dzieki

zarombiscie rysujesz.
~zjadlamzupe    22.07.2008 @23:23:56
jednak droga dedukcji doszlam do wniosku iz to napewno on.


swietna galeria
_______
hehe xD
nie oczekuję odwdzięczania się za oceny.
oceniam tylko to co mi się podoba xD
~zjadlamzupe    22.07.2008 @23:20:23
bardzo sympatyczny aniol aczkolwiek wyglada jak lobuz wiec mu nie ufam
_______
hehe xD
nie oczekuję odwdzięczania się za oceny.
oceniam tylko to co mi się podoba xD
~access    21.07.2008 @19:22:49
Miło mi naprawdę dziękuję
~KaileenaFarah    16.07.2008 @21:40:15
Dziękuję
~nnia    15.07.2008 @20:42:38
:D
_______
"Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich."
~nnia    15.07.2008 @18:47:20
Czarujesz :D?
_______
"Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich."
~nnia    14.07.2008 @22:57:03
ojej Dziękuję
_______
"Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich."
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt